venerdì 25 marzo 2011

L’AMURI DISIATU …… E RIFIUTATU (con Traduzione ) di SALVATORE MIGLIORE




Quantu notti passai
Pinsannu a Tia ?
Quantu siri aspettai
Sutta ddu barconi ?
Quantu lacrimi virsai
Ppì st’amuri disiatu e rifiutatu ?


No! No! No! No!
E tuttu chiddu ca mi sapisti diri……..


Ma ora cà Ti maritasti
Ccù l’amuri di la tò vita
Quantu notti passi pinsannu a Mia ?
Quantu voti t’affacci a ddu barconi ?
Quanti lacrimi amari ppì l’amuri di la tò vita ?


No! No! No! No!
E tuttu chiddu cà ti pozzu diri……..


Ora sugnu felicemente spusatu (accussì si dici)
Ma lu me cori cianci si penza
A tuttu l’amuri cà pi Tia disiava ……


E lu to cori cianci ?
Si penza a lu veru “veru amuri”
Cà ccù tanta liggirizza allura rifiutasti ????


TRADUZIONE
http://img381.imageshack.us/img381/2081/cid68cc1d8bc44d4440899awe7.gif
L’AMORE DESIDERATO…… E RIFIUTATO


Quante notti ho passato
Pensando a Te ?
Quante notti ho aspettato
Sotto quel balcone ?
Quante lacrime ho versato
Per questo amore desiderato e rifiutato ?


No! No! No! No!
E tutto quello che mi hai saputo dire …..


Ma ora che ti sei maritata
Con l’amore della tua vita
Quante notti passi pensando a Me ?
Quante volte ti affacci a quel balcone ?
Quante lacrime amare per l’amore della Tua vita ?


No! No! No! No!
E tutto quello che ti posso dire…..


Ora sono felicemente sposato (così si dice)
Ma il mio cuore piange se pensa
A tutto l’amore che per Te desiderava …..


E il Tuo cuore piange ?
Se pensa al vero “vero amore”
Che con tanta leggerezza allora rifiutasti ???
TOTO'

http://img208.imageshack.us/img208/2082/ladygreen.gif

2 commenti:

  1. Grande Totò. Amore e pianto. Ed un sottile velo di vendetta. Si può rifiutare l'amore di un poeta? Mai, naturalmente.

    RispondiElimina
  2. Eppure accade di rifiutare l'amore, o almeno così pare, immolandolo sull'altare della convenienza... ma allora a chi giova l'amore? Solo a chi lo prova! Totò...senza conoscerci, hai letto inconsapevole nella mia anima. Maria.sa

    RispondiElimina