domenica 3 gennaio 2010

UNA VECCHIETTA MI HA LETTO LA MANO, scritto da S: Migliore

Non solo poesie dal nostro Totò..leggete

NA VICCHIAREDDA MI LIGGìU LA MANU (con traduzione)
http://images.movieplayer.it/2003/06/26/sophie-nel-corpo-di-una-vecchietta-18028.jpghttp://www.seitreseiuno.net/Portals/5/foto/febbraio09/mano_acqua_volto.jpg
Un ghiornu passiannu nta la via
mi incuntrò nà vicchiaredda
ca taliannumi nta l’occhi
mi dissi tutta priata :
vieni ccà cà ti lieggiu la vintura
e iù ca ppì natura a curiosità non mi mancava
accittai allungannuci la manu.
Idda allura arrussicannu nta dda facci arrappata
cuminciò : Staiu vidennu la tò nnamurata
Ca si sciarria ccù la to zita
Ppi curpa di tò mugghieri
e ppì curpa puru di la tò amanti.
Arristai di stuccu………… E chista comu fa a canusciri
Stì quattru fimmini ca futtunu ccù Mia ?
Un pocu mi scantai
Però la curiusità era forti e la fici continuari.
Nun l’avissi mai fattu …….. Chista mi cuntò ppì filu e ppì segnu
Tuttu chiddu cà sti quattru cummari
A tortu o a ragiuni, m’avianu fattu,mi facianu
e mi cuntinuavanu a fari.
Ncazzati forsi ppì li corna
Cà iù ci facìa di facci a facci senza russuri.
E la vecchia cuntinuò :
Annamurata tua si la facia
Ccù lu maritu (curnutu) di la Tò amanti
E ppì currivu la Tò amanti
si la facia ccù lu zitu (curnutu) di la tò zita
ca senza sapiri leggiri e scriviri
futtia ccù l’amanti (curnutu) di to mugghieri
ca di contru si la facia ccù l’amanti (curnutu)
di la tò nnamurata, ca siccomu cci vinia picca
si la facia puru ccu l’amanti (curnutu) di la to zita.
D’un trattu s’avvicinò un picciriddu ca avia ascutatu
Tuttu l’intrecciu ca la vecchia m’avia cuntatu
E sentenzio : “bedda famigghia tutti curnuti e buttani”.
Ma puvirieddu ddu figghiù nnuccenti
Ancora nun sapìa ca so patri (poviru curnuto)
Nunn’era lu maritu (curnutu) di ddà buttana di so matri
ma forsi era lu zitu (curnutu), l’amanti (curnutu) o lu maritu (curnutu)
di una di stì quattru buttani ca futtunu ccù mia.
A stu puntu la vicchiaredda allungo
la so manuzza arrapata e mi dissi :
veni trenta euru dammilli , levati u pinseri
e nun nnì parlamu cchiù.
Allura pigghiai 40 euru
Trenta li detti alla vicchiaredda
E deci li detti a ddu picciriddù
Ca forsi….. era figghiu.Miu (curnutu quattru voti).
E CHISTU E’ TUTTO ..... CHI NI PINSATI ????

UNA VECCHIETTA MI HA LETTO LA MANO (traduzione)

Un giorno passeggiando per la via
M’incontrò una vecchietta
Che guardandomi negli occhi
Mi disse tutta contenta :
vieni qua che ti leggo la ventura
e Io che per natura la curiosità non mi mancava
accettai allungandoci la mano.
Lei allora arrossendo nella faccia piena di rughe
Cominciò : Sto vedendo la tua innamorata
Che si bisticcia con la tua fidanzata
Per colpa di tua moglie
E per colpa pure della tua amante .
Sono rimasto di stucco……… E questa come fa a conoscere
Queste quattro donne che fanno l’amore con Me?
Un poco mi spaventai
Però la curiosità era forte e la feci continuare.
Non l’avessio mai fatto…… questa mi raccontò per filo e per segno
Tutto quello che queste quattro comari
A torto o a ragione, mi avevano fatto, mi facevano
E mi continuavano a fare.
Incazzate forse per le corna
Che io gli facevo apertamente e senza nessuna vergogna.
E la vecchietta continuò……….
L’innamorata tua se la fa
Con il marito(cornuto) della tua amante
E per ripicca la tua amante
Se la faceva con il fidanzato (cornuto) della tua fidanzata
Che senza sapere leggere e scrivere
Fotteva con l’amante (cornuto) di tua moglie
Che di contro se la faceva con l’amante (cornuto)
Della tua innamorata. Che siccome gli veniva poco
Se la faceva pure con l’amante (cornuto) della tua fidanzata.
D’un tratto si avvicinò un bambino che aveva ascoltato
Tutto l’intreccio che la vecchietta mi aveva raccontato,
E sentenziò : “bella famiglia ….. tutti cornuti e buttane”.
Ma poverino quel figlio innocente
Ancora non sapeva che suo padre (povero cornuto)
Non era il marito (cornuto) di quella buttana di sua madre
Ma forse era il fidanzato (cornuto), l’amante (cornuto) o il marito (cornuto)
Di una di queste quattro buttane che fanno l’amore con me.
A questo punto la vecchietta allungò
La sua manuccia rugosa e mi disse:
viene trenta euro dammeli , levati il pensiero
e non né parliamo più.
Allora presi quaranta euro
Trenta li diedi alla vecchietta
E dieci li diedi a quel bambino
Che forse…… era figlio Mio (cornuto quattro volte)
E QUESTO E’ TUTTO..... CHE NE PENSATE ????


TOT0'

1 commento:

  1. Totò, è divertentissima. Certu ca 'stu picciottu n'aveva energii da strafuttiri. Un abbraccio.

    RispondiElimina