giovedì 17 febbraio 2011

CUMMARUZZA MIA NUN CIANCIRI (con traduzione) - di S. MIGLIORE


‘Cchi havi ‘ddu picciriddu scantatu cà cianci ?
‘Cchi havi ‘dd’acidduzzo ‘nta gaggia cà grida ?
‘Cchi havi ‘ddu Monacu ‘cchi sannuli ca ddumanna ?
nun lu sacciu Cummaruzza mia nun lu sacciu.
‘Cchi havi stu munnu fitusu cà gira ?
E l’omu picchì campa ?
E Gesù Cristu picchì si fici mettiri ‘ncruci ?
nun lu sacciu Cummaruzza mia nun lu sacciu.
Accarizza ‘ddu picciriddu ca cianci.
Libera ‘dd’acidduzzu ca grida.
Fai a limusina a ‘ddu Monacu cà ddumanna.
si Cummaruzza mia si……..ma tu nun cianciri.
cianci……e u munnu cuntinua a girari.
cianci……e l’omu cuntinua a cripari.
cianci……e Gesù Cristu si ‘ttorna si fa rimettiri ‘ncruci.
nun cianciri cchiu’ Cummaruzza mia, nun cianciri cciu’
accussi e’ a vita
chistu e’ u munnu
si cianci…….. si pati…….. si mori di fami………
e dopu…………?
dopu….. ? Cummaruzza mia ….
Dopu………. ‘ppi tutti veni la Morti.

traduzione


COMMARUCCIA MIA NON PIANGERE


Che cos’ha quel bambino che piange ?

Che cos’ha quell’uccellucciò che pigola ?
Che cos’ha quel Monaco con i sandali che domanda ?
Non lo so Commaruccia mia non lo so.
Che cos’ha questo mondo sporco che gira ?
E l’uomo perche vive ?
E Gesù Cristo perchè si fece mettere in croce?
Non lo so Commaruccia mia non lo so.
Accarezza quel piccolino che piange.
Libera quell’uccellino che pigola.
Fai l’elemosina a quel Monaco che domanda.
Si Commaruccia mia si…… ma tu non piangere.
Piangi…. e il mondo continua a girare.
Piangi e l’uomo continua morire.
Piangi e Gesù Cristo se torna si fa rimettere in croce.
Non piangere più Commaruccia mia non piangere più
Così è la vita
Questo è il mondo
Si piange…..si soffre……si muore di fame…..
E dopo……?
Dopo….. ? Commaruccia mia …..
Dopo …………. Per tutti viene la Morte
TOTO' 

1 commento:

  1. Questa poesia di Totò la conoscevo. E' fra le sue più belle. Chissà, vorrei dirgli, se dopo la morte ritorna la vita. Speriamolo. Così Gesù non torna in croce.

    RispondiElimina