martedì 22 giugno 2010

M'ARRUSPIGGHIAI STANOTTI (con traduzione) di S. MIGLIORE

Sapissi cchi mi successi stanotti…….
……mi’nsunnai di caminari supra ‘na strata
fatta di celu e ‘lluminata di stiddi…..
e luntanu davanti a mia cci ‘nnera una
cchiù russa e cchiù lucenti……
……ma quannu m’avvicinai
ccù tanta meravigghia
mi’ nnaddunai
ca dda stidda nun’era na stidda
ma eri tu , bedda picciridda
ca senza parrari, manu ccu manu,
mi purtasti ccù tia
‘nta ‘dda strata celesti di la fantasia.
…….lu me cori , allura, cuminciò a battiri forti…..
…..e mentri ti stavu ‘pi diri:
“ti vogghiu beni”
….si grapiu lu celu ……
….e nun vitti cchiù nenti…….
…..Nun vitti cchiù strata……
…..Nun vitti cchiù stiddi……
…..Nun vitti cchiù AMURI…….
……..Chistu mi successi stanotti .
…….ti vulia diri “Ti vogghiu beni
e ‘nveci m’arruspigghiai.

MI SVEGLIAI STANOTTE

Sapessi che mi successe stanotte....
....mi sognai di camminare sopra una strada
fatta di cielo e illuminata di stelle.....
e lontano davanti a me c'è n'era una
più rossa e più brillante.....
.....ma quando mi avvicinai
con tanta meraviglia
mi accorsi
che non era una stella
ma eri Tu, bella piccolina
che senza parlare, mano con mano
mi portasti con te
in quella strada celeste della fantasia.
.... il mio cuore, allora,cominciò a battere forte...
e mentre ti stavo per dire:
"ti voglio bene"
si aprì il cielo..
e non vedetti più niente...
non vedetti più strada...
non vedetti più stelle....
non vedetti più AMORE......
....questo mi successe stanotte.
ti volevo dire "Ti voglio bene"
è invece mi svegliai. 

TOTO'

http://www.calshop.biz/gol_2005-2006/immagini/GIF/stelle/37%20stella.gif

1 commento:

  1. L'inatteso epilogo arricchisce una poesia originale e "amorevole". Ci si risveglia al culmine di una profonda emozione e non si coglie l'incanto di un'avventura iniziata mano nella mano. Salvatore, la prossima volta non ti sveglierai, ti auguro.

    RispondiElimina