domenica 12 maggio 2019

"MIA MADRE" DI EDMONDO DE AMICIS







Niente è più come prima senza di te. Mi manchi tantissimo. 
Auguri a tutte le Mamme da uno scugnizzo che legge in napoletano la splendida poesia «Mia madre» di Edmondo De Amicis.


«Niente ha sciupato ’o tiempo, oj vicchiarella, 
niente t’hanno lévato chianto e affanne: 
mo tiene sissant’anne 
e i’ cchiù te guardo e cchiù me pare bella. 
Songo chist’uocchie tuoje na calamita; 
tu parle? e ride ’e gioja chistu core. 
Ah, s’io fosse pittore, / te faciarria ritratte tutta ’a vita! 
Te pittarria quanno vicina viene 
e io te vaso chella trezza janca, / o quanno triste e stanca 
c’’o pizzo a rrisa m’annascunne ’e ppene. 
Ma si cercà putesse a Dio na cosa 
nun le cercasse ’e addeventà Raffaello 
p’arritrattà a cciammiello 
’sta faccia toja gentile cchiù ’e na rosa. 
Le cercarria ’e cagnà cu’ ’na parola 
vita cu’ vita e darte ’a giuventù, 
vederme io viecchio e tu 
p’’o sacreficio mio turnà figliola». 

Raffaele Pisani

Annamaria

Nessun commento:

Posta un commento